DESCOBRIM EL QUE LA NATURA ENS OFEREIX!!!!!!

"Un programa d'activitats pensat perquè tots els infants puguin aprendre de la natura, dels animals, de la nostra cultura, d'una manera lúdica i participativa".

Per a nins i nines de 3 a 12 anys.

JULIOL,AGOST i dies no lectius de Setembre

TORNS QUINZENALS ELS MESOS DE JULIOL I AGOST.

De dilluns a divendres de 8'00h a 17’00h.

Inclou: Berenar, dinar, activitats,material i assegurances.

PLACES LIMITADES

Inscripcions a partir del mes de març.

QUÈ OFERIM?

• Activitats de granja (animals, hortet ecològic, tallers al forn de llenya, colcar a cavall, colcar amb carro).
  • Reforç escolar per als infants que ho necessitin.
  • Piscina.
  • Manualitats, cançons i jocs.
  • Activitats adaptades a l’etapa evolutiva dels infants.

QUÈ VOLEM?

• El nostre projecte de l’escola d’estiu preten oferir als nostres infants l’oportunitat de treballar diferents continguts culturals i mediambientals, realitzant activitats participatives adaptades a la seva etapa evolutiva.
  • Que els infants tenguin l’oportunitat d’experimentar com neix una planta, que ens proporcionen els animals de la granja, com vivien antigament els nostres padrins, la varietat d’hortalisses que tenim a l’hortet ecològic, la importància de la natura.
  • És un programa que combina activitats educatives i activitats lúdiques i de temps lliure.

“No hi ha forma més espontànea de provocar sensacions en el nin que posant al seu abast tota una sèrie d’estímuls que de forma natural ens ofereix la vida”.